Przedmiot zamówienia - Projekt „Wdrożenie polityki ECO drivingu w 300 szkołach jazdy”
Projekt „Wdrożenie polityki ECO drivingu w 300 szkołach jazdy” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Instytut Transportu Samochodowego z siedzibą w Warszawie planuje udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 30 000 Euro, a którego przedmiotem jest:
- opracowanie projektu i dostarczenie 8 sztuk banerów (roll-up) jako instrument promocji projektu,
- dostarczenie 2400 sztuk długopisów wraz z logo POKL, PARP, ITS, EFS jako instrument promocji projektu
Przedmiotowe postępowanie zostanie przeprowadzone zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (bez zastosowania przepisów ustawy) oraz zgodnie z wewnętrznymi regulacjami Instytutu, w trybie zapytania ofertowego.
W związku z powyższym prosimy o przedstawienie oferty spełniającej wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, który został załączony do niniejszej wiadomości.
Okres obowiązywania umowy to 1 miesiąc.
Należy podać całkowitą wartość umowy brutto ( z podatkiem od towarów i usług ).
Wykonawca otrzyma wynagrodzenie po dostarczeniu przedmiotu zamówienia.
Oferty prosimy składać na adresy marek.lepkowski@its.waw.pl do dnia 12.05.2014 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
A. Założenia:
Celem przedmiotu zamówienia jest:
- opracowanie projektu i dostarczenie 8 sztuk banerów (roll-up) jako instrument promocji projektu – w terminie do 20.05.2014 r.
- dostarczenie 2400 sztuk długopisów wraz z logo POKL, PARP, ITS, EFS jako instrument promocji projektu - w terminie do 20.05.2014 r.
B. Wymagania:
1. Baner jako instrument promocji projektu:
- projekt powinien uwzględniać dotychczasową kolorystykę i konwencję materiałów promocyjnych projektu,
- projekt powinien zawierać:
- Logo w kolejności POKL, PARP, ITS, EFS (loga oraz treści merytoryczne dostarcza Zamawiający),
- nakład 8 sztuk,
- baner powinien spełniać wszelkie normy bezpieczeństwa i być łatwa w montażu,
- wymiary banera nie mniejsze niż
- zgodny z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
2. Długopis jako instrument promocji projektu:
- powinien uwzględniać dotychczasową kolorystykę i konwencję materiałów promocyjnych projektu,
- powinien zawierać:
- Logo w kolejności POKL, PARP, ITS, EFS (loga oraz treści merytoryczne dostarcza Zamawiający),
- nakład 2400 sztuk,
- długopis powinien spełniać wszelkie normy bezpieczeństwa,
- wymiary długopisu – standardowe,
- materiał plastikowy,
- zgodny z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
Najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana na podstawie kryterium ceny – 100%.
Instytut Transportu Samochodowego
ul. Jagiellońska 80, 03-301 Warszawa
tel. 22 43 85 400
fax. 22 43 85 401